Transport gratuit la comenzile peste 400 lei.

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Aceste conditii generale stabilesc regulile, modul si conditiile de cumparare-vanzare prin intermediul magazinului online www.tiparo.ro. Aceste conditii generale reprezinta un contract de cumparare-vanzare intre SC CUSTOMT HUB SRL si Client. Magazinul online www.tiparo.ro este operat de societatea SC CUSTOMT HUB SRL, cu punct de lucru in Cluj-Napoca, str. Horea, nr. 22, ap. 1, tel/fax 0733-960.025, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J12/6076/2017 C.U.I.: 38369740, capital social 200 RON, IBAN RO56INGB0000999905487096, Banca ING. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.

1. Definitii si termeni

Vanzator – SC CUSTOMT HUB SRL. Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care plaseaza o comanda pe site, prin intermediul contului creat in site sau nu. Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC CUSTOMT HUB SRL. (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC CUSTOMT HUB SRL. si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT. Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din prezenta sectiune. Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site. Site – domeniul www.tiparo.ro si subdomeniile acestuia. Comanda – un document electronic, ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator. Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Continut

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator. Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu. Document – prezentele Termene si Conditii.  Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta. Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SC CUSTOMT HUB SRL Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare. Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. Documente contractuale

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. 2.2. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata, daca se impune. 2.3. In conformitate cu art.8, Alin. (9) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de consumator. Confirmarea comenzii se realizeaza prin intermediul adresei de posta electronica furnizata de client la momentul plasarii comenzii.   2.4. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului. 

3. Politica de vanzare online 

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate SC CUSTOMT HUB SRL poate restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SC CUSTOMT HUB SRL In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Vanzatorului, la adresa de mail office@tiparo.ro pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate. 3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.  3.3. SC CUSTOMT HUB SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. 3.4. Pentru produsele si serviciile livrate in Romania prezentate pe site preturile sunt exprimate in LEI (RON) si includ T.V.A. 3.5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON, sau EURO. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. 3.6 Imaginile produselor prezentate pe site sunt utilizate cu titlu de prezentare si informare si nu reprezinta o obligatie contractuala din partea SC CUSTOMT HUB SRL si nici nu atrag responsabilitatea acestuia. 3.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. 3.8. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.   

4. Drepturi de autor (Copyright)

4.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea SC CUSTOMT HUB SRL si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusiva a SC CUSTOMT HUB SRL si este protejata de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al SC CUSTOMT HUB SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. 4.2. Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea SC CUSTOMT HUB SRL sau a furnizorilor sai de programe si sunt protejate de Legea drepturilor de autor. 4.3 Prin trimiterea imaginilor spre a fi prelucrate de catre noi, va asumati si declarati pe propia raspundere ca detineti drepturile de autor ale imaginii, sau permisiunea scrisa a propietarului de a folosi imaginea sau imaginile respective. SC CUSTOMT HUB SRL  nu va fi responsabil sub nici o forma de eventualele litigii ce pot aparea in urma nerespectarii legii dreptului de autor. 

5. Comanda

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.  5.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. 5.3. Confirmarea de inregistrare a comenzii primita de cumparator automat, la momentul finalizarii comenzii si ulterior prin e-mail, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sau serviciile comandate sunt pe stoc. Comanda plasata online de catre Cumparator va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator, doar daca:

  • Datele Cumparatorului sunt complete si corecte
  • Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile
  • Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex: valoare a pretului zero, pret derizoriu, etc.)

5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: 5.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online; 5.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC CUSTOMT HUB SRL, in cazul platii online; 5.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte; 5.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: 5.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata; 5.5.2. pentru Comenzile achitate prin ramburs -> prin virament bancar; cu exceptia cazului in care clientul/cumparatorul este de acord cu o alta modalitate de returnare a banilor.  5.6. Produsele pentru care opereaza dreptul de retur se pot returna in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care au fost livrate de curier, sau au fost ridicate din showroom; personal, prin venirea in showroom, sau prin completarea formularului de retur, disponibil la sectiunea aferenta. Daca se alege ultima modalitate, clientul/cumparatorul va primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere a comenzii online. In cererea de retragere trebuie selectata una dintre optiunile de retur: schimb cu un produs diferit, rambursarea sumei de bani sau acordarea unui voucher pentru comenzi ulterioare. Nu este obligatorie folosirea acestui formular, exercitarea dreptului de retragere se poate face printr-o declaratie neechivoca transmisa prin posta, fax sau prin e-mail (nu se accepta anuntarea intentiei de retragere telefonic).  5.7. Dupa anuntarea intentiei de returnare clientul/cumparatorul are 30 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la urmatoarea adresa: SC CUSTOMT HUB SRL, str. Horea, nr 22/1, Cluj-Napoca, jud Cluj. In caz contrar, clientul/cumparatorul isi pierde dreptul de a returna produsul. Returnarea fizica a produselor se poate face personal in showroom, sau prin curierat (nu posta), costurile nefiind suportate de vanzator. 5.8. In cazul produselor defecte sau deteriorate, dupa transmiterea formularului de retur, clientul/cumparatorul va transmite un email la adresa office@tiparo.ro care sa contina imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, impreuna cu o descriere cat mai clara a problemei. 5.9. Pentru a fi returnate toate produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu se accepta produsele degradate de client/cumparator:

  • prezinta urme de murdarie, rupturi, umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/ electrice,
  • prezinta urme de folosire excesiva, precum si produse vestimentare purtate.

5.10. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. 5.11. De asemenea, vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). 5.12. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6. Returnarea produselor

Conform Art. 7: Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Exceptii de la aceasta regula: Art. 10. – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 30 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1); b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant; c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator; e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin; f) contracte de servicii de pariuri sau loterii. Aplicam legislatia in vigoare legata de returnarea produselor si restituirea contravalorii sau inlocuirea acestora. Litera c) din art. 10 prevede exceptia de retur a produselor personalizate dupa specificatiile consumatorului pentru ca aceste produse nu pot fi revandute. Din acest motiv, dupa ce ai confirmat comanda, nu poti renunta unilateral produsul respectiv.  Consumatorul poate solicita returnarea produselor personalizate in urmatoarele situatii:

  • Daca produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.  In acest caz, clientul poate opta pentru inlocuirea produsului conform specificatiilor, rambursarea integrala a contravalorii sau oferirea unui voucher pentru cumparaturi ulterioare. Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs mai scump, se va achita diferenta pana la valoarea produsului mai scump, iar daca se inlocuieste cu un produs mai ieftin, SC CUSTOMT HUB SRL va returna diferenta. 

Costurile de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate de SC CUSTOMT HUB SRL

  • Produse ce au fost livrate gresit, alte produse decat cele solicitate pe site prin comanda ferma. Consumatorul va returna produsul pentru inlocuire, fara sa mai achite cheltuieli de transport. In acest caz poate opta pentru inlocuire, rambursarea integrala a contravalorii sau voucher valoric pentru comenzi urmatoare.
  • In cazul solicitarii unui alt produs,SC CUSTOMT HUB SRL. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Cheltuielile de retur sunt suportate de consumator.

Daca se opteaza pentru rambursarea sumei, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data returnarii produsului. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare ca si la expediere si sa fie insotite de factura fiscala. Detalii despre legislatia comertului pe Internet gasesti pe: http://www.legi-internet.ro/

7. Confidentialitate 

7.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. 7.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. 7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. SC CUSTOMT HUB SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8. Newsletter

8.1. Newsletterele sunt transmise de societatea noastra. 8.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin actionarea optiunii de Dezabonare din fiecare newsletter. 8.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

9. Facturare – Plata

9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.tiparo.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.  9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. 9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SC CUSTOMT HUB SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, in coletul cu produsele sau pe mail-ul furnizat de client. 9.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau. 9.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau. 9.6. Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile SC CUSTOMT HUB SRL si nici nu vor fi stocate de catre SC CUSTOMT HUB SRL sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului.  9.7. Procesatorul de plati online integrat in site este societatea Netopia mobilPay, cu sediul in Romania, e-mail suport@mobilpay.ro 9.8. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale). 

10. Livrarea bunurilor & accesul international catre site

10.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-ul SC CUSTOMT HUB SRL, situat in Cluj-Napoca, str. Horea, nr 22/1, jud Cluj, conform optiunii Clientului, atat pe teritoriul Romaniei, cat si, pentru inceput, in spatiul Uniunii Europene. 10.2. Transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei, daca valoarea comenzii depaseste 250 lei. In caz contrar, costul de livrare este de 17 lei, de asemenea, doar pe teritoriul Romaniei, pentru localitatile aflate în aria de acoperire a firmei de curierat Urgent Cargus. Pentru localitatile din afara ariei, se va percepe o taxa suplimentara fata de tariful standard, respectiv 12 lei. Termenul maxim de livrare este de 3 – 10 zile lucratoare, in functie de produsul comandat. 10.3. Ridicarea produselor comandate din magazinul Vanzatorului se face gratuit. 10.4. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. 10.5. Site-ul poate fi accesat international. In cazul accesarii site-ului din afara Romaniei clientul poarta intreaga responsabilitate pentru respectarea prevederilor legale locale ale tarii unde se livreaza bunurile si de unde se acceseaza site-ul. Prin transmiterea comenzii, clientul consimte ca SC CUSTOMT HUB SRL poate traduce, cat de apropiat posibil, textul si informatiile oferite de client in alte limbi pentru a fi utilizate pe site. SC CUSTOMT HUB SRL nu garanteaza acuratetea acestor traduceri.

11. Garantii

11.1. SC CUSTOMT HUB SRL nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care SC CUSTOMT HUB SRL ofera garantie de conformitate conform legilor in vigoare, respectiv Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Directiva nr 1999/44/CE A PARLAMENTULUI EUROPEAN si A CONSILIULUI din 25 mai 1999 privind anumite aspecte ale vanzarii de bunuri de consum si garantiile conexe.

SC CUSTOMT HUB SRL nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate. 11.2. Produsele si serviciile nu beneficiaza de servicii post-vanzare si nici de garantii comerciale, suplimentare, in afara garantiei prevazute de prevederile legale.

12. Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului, in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

13. Raspundere

13.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora. 13.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau. 13.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii. 13.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ai Termenilor si Conditiilor Site-ului. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre SC CUSTOMT HUB SRL , acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online. 13.5. SC CUSTOMT HUB SRL, nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.tiparo.ro , indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.

14. Inscrierea de review-uri si comentarii 

14.1. Inscrierea de Review-uri si Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile de “Review-uri” ale produselor. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile comenzilor, atata timp cat continutul acestora: nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legile in vigoare. 14.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut. 14.3. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent.  SC CUSTOMT HUB SRL are dreptul (dar nu si obligatia) de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site. SC CUSTOMT HUB SRL. nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari. 14.4. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii. 

15. Prelucrarea datelor cu caracter personal

SC CUSTOMT HUB SRL este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul infochiosk: 809118562012 Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice SC CUSTOMT HUB SRL. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. Scopul colectarii datelor este: informarea clientilor privind initierea, evolutia si starea comenzilor plasate pe site-ul www.tiparo.ro, informarea clientilor privind situatia contului lor de pe www.tiparo.ro, evaluarea produselor si serviciilor oferite, precum si modul de promovare al acestora. Prin completarea datelor dvs. in formularul de comanda declarati ca acceptati in mod expres si neconditionat ca datele dvs. personale sa fie folosite in scopul procesarii si livrarii comenzilor initiate pe site-ul www.tiparo.ro Compania noastra prelucreaza datele clientilor cu caracter personal, prin mijloace automate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii şi produse, livrarii comenzilor plasate, colectarii creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate. Refuzul de a furniza aceste informatii determina implicit imposibilitatea de a prelucra comenzile Dvs. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizării de catre SC CUSTOMT HUB SRL si nu sunt comunicate altor destinatari, cu exceptia firmelor de curierat care asigura transportul si livrarea produselor catre beneficiar. Prin citirea prevederilor prezentei sectiuni ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr 677/2001, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor personale care va privesc,  dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa SC CUSTOMT HUB SRL., str Horea, nr 22/1, Cluj-Napoca, jud Cluj, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi: – o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate; – sa interveniti asupra datelor transmise; – sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara (cu toate acestea informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si în limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate) – sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil. In aceste conditii www.tiparo.ro poate notifica clientii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, sau alte mesaje speciale.

16. Securitatea informatiilor

16.1. SC CUSTOMT HUB SRL garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic.SC CUSTOMT HUB SRL nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de orice defectiuni sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul si nici nu garanteaza faptul ca site-ul, serverul/serverele sau e-mailurile expediate de www.tiparo.ro nu contin virusi sau alte componente daunatoare. De asemenea,SC CUSTOMT HUB SRL nu raspunde pentru defectiunile care pericliteaza securitatea serverului pe care este gazduit site-ul.

17. Politica de solutionare a reclamatiilor

17.1. SC CUSTOMT HUB SRL ofera posibilitatea Cumparatorului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate. 17.2. Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre cumparator in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediului social al societatii, sau pe adresa de posta electronica: office@tiparo.ro 17.3. Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura. 17.4. Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. SC CUSTOMT HUB SRL va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclmatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens. 17.5. SC CUSTOMT HUB SRL  nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei. In situatia in care cumparatorul nu va gasi solutia adoptata de societate ca fiind cea potrivita situatiei sale, se poate adresa instantelor de judecata competente de la sediul SC CUSTOMT HUB SRL

18. Declinarea responsabilitatii

Datorita volumului mare de informatii, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. SC CUSTOMT HUB SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, SC CUSTOMT HUB SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi din punct de vedere al nuantelor de culoare, fapt datorat diferentelor de culoare intre nuantele digitale, prezentate pe monitor si nuantele tiparite. In acest sens, nu vom emite o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor SC CUSTOMT HUB SRL, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de SC CUSTOMT HUB SRL de la clientul respectiv. Dupa expediere, acceptarea produselor si trecerea termenului de 30 zile pentru returnarea produselor, clientul nu mai poate pretinde catre SC CUSTOMT HUB SRL returnarea banilor in nici un fel si de asemenea, nici returnarea produselor.

19. Forta majora

19.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 19.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

20. Legea aplicabila – Jurisdictia

20.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SC CUSTOMT HUB SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Cluj-Napoca. 20.2. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni prezentele conditii si termeni de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.   Aceste Conditii generale intra în vigoare la data de 1 august 2017. SC CUSTOMT HUB SRL isi rezerva dreptul de a le modifica în orice moment, publicand in acelasi timp modificarile respective pe site-ul www.tiparo.ro.

Search